Τα οφέλη της Ρόκας!

Τα οφέλη της Ρόκας!

Η ρόκα αποτελεί σήμα κατατεθέν της ιταλικής κουζίνας ωστόσο τα τελευταία χρόνια κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στην  ελληνική κουζίνα. Μπορεί να καταναλωθεί μόνη της ή μπορεί να συνοδεύσει τέλεια όλες τις ωμές σαλάτες όπως μαρούλι, ντομάτα, λάχανο κ.α. αλλά και σε συνδυασμό με ζυμαρικά. Επιπλέον, συχνά χρησιμοποιείται  σε ομελέτες αλλά και ως γαρνιτούρα σε διάφορες πίτσες. Όσο αφορά τα οφέλη που προσφέρει η ρόκα, το πιο σημαντικό είναι η πληθώρα των αντιοξειδωτικών που περιέχει τα οποία αποτελούν την καλύτερη αντικαρκινική ασπίδα του οργανισμού. Όλα όσα κάνουν τη ρόκα πικρή βοηθούν στην αντιμετώπιση των επιβλαβών και καρκινογόνων επιδράσεων. Επιπλέον, είναι πλούσια σε βιταμίνη C η οποία συντελεί στο σχηματισμό του κολλαγόνου, βοηθάει στην απορρόφηση του σιδήρου και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Εν μέρει, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ρόκα παρέχει τον τέλειο συνδυασμό για την πρόληψη της οστεοπόρωσης. Από τη μια είναι πλούσια σε βιταμίνη Κ, η οποία είναι πολύ σημαντική γιατί βελτιώνει την απορρόφηση του ασβεστίου και μειώνει την ουρική έκκριση αυτού και από την άλλη συμβάλλει σημαντικά στην καθημερινή μας ανάγκη σε ασβέστιο, αφού στα 100 gr μας παρέχει 160 mg ασβεστίου. Τέλος, ένα επιπλέον προσόν της ρόκας είναι η χαμηλή περιεκτικότητα σε οξαλικά οξέα. Αυτά τα οξέα τα οποία περιέχονται σε σκούρα πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι, εμποδίζουν τον οργανισμό να απορροφήσει τα μέταλλα (κυρίως το ασβέστιο και ο σίδηρος) που προσλαμβάνει από τις τροφές.

Add Comment